Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné podmínky ošetřují vzájemné vztahy mezi firmou Ing. Vít Martinek – Stylovetasky.cz (dále prodávající) a uživateli internetových stránek www.stylovetasky.cz (dále kupující), které výše zmíněná společnost provozuje.

Kupující potvrzením závazné objednávky stvrzuje, že se seznámil a akceptuje obchodní podmínky pro dodávku zboží dodávané prodávajícím. Vztahy mezi jednotlivými stranami tedy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou rovněž pro obě strany závazné.

2) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpractelváním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího. Budou použity výhradně pro účely objednávkového systému zboží. Vyhrazujeme si právo registrované uživatele informovat o svých připravovaných aktivitách - slevy, akce apod.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

3) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu.

Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených při registraci a v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. Kupující se v případě uzavření kupní smlouvy zavazuje dodané zboží převzít a zaplatit prodávajícímu nebo přepravci sjednanou kupní cenu.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

4) DODACÍ LHŮTA

Objednávka je na naší straně přijata v okamžiku vašeho potvrzení objednávky, poté nejpozději následující pracovní den bude Vaše zásilka vyexpedována. Před samotnou expedicí zboží, Vás ještě můžeme kontaktovat pro potvrzení objednávky, či pro upřesnění případných detailů. O případné změně dodací lhůty budeme neprodleně kupujícího informovat.

BALNÉ, POŠTOVNÉ A ÚHRADA ZBOŽÍ

Objednané zboží lze zaplatit při doručení přepravní službou (na dobírku), bankovním převodem před odesláním zboží, hotově (pouze při osobním převzetí v Brně).

Dopravné a balné na území ČR

GLS ......... 99,- Kč, dodání je bežně do 24 hodin od expedice
Česká pošta ..... 99,- Kč, dodání je do dvou pracovních dnů od expedice
Osobní odběr na provozovně .... Sochorova 5mi, Brno-Žabovřesky (provozovna je zároveň prodejnou Army shopu)

Při platbě na dobírku je nutné připočíst 30,- Kč.

5) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Nevyhovuje Vám zboží zakoupené přes náš e-shop? To se stává, proto Vám při vrácení zboží do 14 dnů vrátíme peníze nebo vyměníme za jiné zboží dle Vašeho přání.

Podmínky pro vrácení zboží:

- Zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho dodání.
- Zboží musí být kompletní, nepoužívané a nepoškozené, včetně původního obalu a opatřené původními visačkami a návody (pokud u daného zboží byly - tak aby bylo možno toto zboží dále nabízet jako nové).
- S kopií dokladu o koupi (faktura).
- Pokud máte zájem o výměnu zboží, přiložte k vracenému zboží sdělení za jaké si jej přejete vyměnit.
- v případě vrácení zboží přiložte krátké sdělení o vrácení zboží do 14 dnů a číslo účtu na které Vám mají být peníze vráceny.
- Zboží zašlete na adresu: Ing. Vít Martinek – Stylovetasky.cz, Sochorova 5, 616 00, Brno - Žabovřesky

Zboží posílejte doporučeně (NE na dobírku) a pojištěné, protože neručíme za jeho případnou ztrátu a poškození během přepravy k nám. Zboží které bude na naši adresu zasláno na dobírku, nebude vyzvednuto a bude vráceno zpět odesilateli.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet, nebo složenkou na Vaši adresu nejpozději do 30 kalendářních dnů.

Při výměně zboží Vám budou zaslány po přijetí a kontrole zboží platební údaje pro uhrazení rozdílu ceny, případně bude vrácen přeplatek na Vámi uvedený účet nebo složenkou nejpozději do 30 kalendářních dnů.
V případě vrácení peněz poštovní složenkou Vám bude stržen poplatek za vrácení peněz, který si účtuje Česká pošta (35,-kč).
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno na Vaše náklady zpět.

6) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Jestliže se u zboží při jeho používání projeví závada, vyřizuje se tento problém v rámci reklamačního řízení.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným opotřebením
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci emailem (info@stylovetasky.cz) či telefonicky (775 48 00 48)
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši doručovací adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu a tel.číslo
4) přiložte také kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (fakturu)

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.

7) ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin.

8) ZÁVĚREČNÁ USTANOVANÍ

Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak prodávající doporučuje kupujícímu nejdříve využít výše uvedený kontakt na prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.

Obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na webové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
Texty a obrázky uveřejněné na těchto webových stránkách jsou chráněny autorským právem. Není tedy dovoleno jejich kopírování bez písemného souhlasu provozovatele serveru Stylovetasky.cz.